Politica de Retur
Potrivit OUG 34/2014, dacă sunteți consumator (persoana fizică) aveți dreptul de vă retrage din contract, fără vreun motiv anume, în termen de 14 zile din ziua în care dumneavoastră sau o terță parte mandatată de dumneavoastră, alta decât transportatorul, a intrat în posesia fizică a produselor.
- Pentru a face un retur trebuie să ne anunțați, înainte de a returna produsul, printr-un e-mail la adresa hello@sayafashion.ro sau formularul de contact din magazinul online, menționând nume, prenume, data comenzii, numărul comenzii, adresa pe care s-a facut comanda și un cont bancar IBAN in lei.
- Vă vom transmite fără întârziere confirmarea de primire a cererii de retragere.
- În cazul unor produse cu defect, contactați-ne în termen de 72 de ore de la primirea coletului, pentru returnarea banilor sau înlocuirea produsului.
- Nu se acceptă pentru retur produse care prezintă urme de uzură sau consum, produse care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri.
- În funcție de starea produsului returnat se va decide dacă rambursarea poate fi acceptată.
- Produsele returnate care ajung deteriorate nu vor fi rambursate.
- Cheltuielile de transport pentru returul produselor sunt suportate de către client. De asemenea, în cazul în care pachetul conține produse cadou, promoții, etc. se vor returna și acestea împreună cu produsele. Dacă ați beneficiat de transport gratuit, la retunarea banilor se va reține costul de transport.
- Clientul va returna produsul cu orice curier dorește. Nu recomandăm servicul standard al Poștei Române deoarece prin aplicarea ștampilelor produsele se pot deforma și pietrele pot cădea.
- Coletul cu produsele trimise retur de către client va fi trimis fără ramburs. Coletele expediate cu ramburs și/sau cu plata la destinatar vor fi refuzate.
- Vă rugăm să ambalați produsele într-o manieră asemănătoare cu cea de primire. Cea mai bună variantă este ambalarea într-o cutie din carton rigid.
- Vă rugăm să scrieți pe colet adresa expediției: EUSAYA FASHION SRL, Str. Polonă 18, Otopeni, Jud. Ilfov, număr de telefon 0758 308 176
- După ce coletul ajunge la noi acesta va fi verificat, pentru ca produsele să fie în bună stare.
- Deteriorările survenite pe parcursul transportului ca urmare a ambalării necorespunzătoare anulează posibilitatea rambursării contravalorii produsului, de aceea vă recomandăm să urmați sugestiile de mai sus.
- Contravaloarea produselor și a transportului inițial se achită in termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului la sediul nostru.
- Banii vor fi returnați doar prin virament bancar în contul bancar specificat de dvs. Este necesară transmiterea de către client a unui cont IBAN in lei și a numelui complet al titularului.
- După ce banii vor fi virați în cont, clientul va fi anunțat și prin e-mail
Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-ați furnizat dovada că ați trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.